piątek, 9 marca 2018

Nail products Rosegal

Hej Kochani! Jak wiecie jestem od niedawna stylistką paznokci i mimo, że pracuje w Salonie to w domu ciągle ćwiczę i próbuje doskonalić wiedzę i umiejętności. Zastanawiało mnie czy właśnie produkty z Chin są warte zwrócenia uwagi. Z mojego doświadczenia już wiem, że lampy UV są jak najbardziej dobre i opłaca się je wziąć. Pędzle do zdobień są na wysokim poziomie i uwielbiam pracę z nimi. Jeżeli chodzi o dekoracje tyu cyrkonie, te już są mniej efektowne i jest duża różnica pomiędzy droższymi a Chińskimi. Ostatnio zamówiłam sobie właśnie te hybrydy. Czytałam mnostwo postów o Was i bardzo je zachwalałyście dlatego pragnę ich spróbować. Mam nadzieję, że będą fajne :) Ostatnia rzecz jaka mnie ciekawi to frezarka. Mieliście już z nią styczność lub chociaż z podobną?

Rosegal best womens day gift 2018

use Coupon: RosegalChen  Big Coupon 10% OFF 

Rosegal Wishlist - Nail Products 



5 komentarzy:

  1. fajne propozycje, dawno nie robiłam sobie manicure

    OdpowiedzUsuń
  2. Frezarkę to ja sama chciałabym sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super propozycje, moje paznokcie już od kilku tygodni są po prostu łysiutkie, co jest smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki pędzelek by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)