sobota, 20 sierpnia 2016

{177} Pocztówka z Wakacjii

Witajcie Moje Perełki! Jak się miewacie? Ciężko mi sie tutaj w Irlandii ogarnąć, nic mi jakoś nie pasuje, a pogoda na mój stan włosów w ogóle mi nie sprzyja. Okazuję się właśnie, że klimat w Irlandii nie pomaga w mojej chorobie, a myślałam, że jest całkowicie inaczej. Nie mogę się doczekać jak wrócimy do Polski. Własny kraj docenia się właśnie na obczyźnie. Za granicą nie jest tak łatwo jak się by wydawało, owszem pieniądze są lepsze, ale pieniądze to nie wszystko :)
No jak już sobie po narzekałam to przyznać muszę, że w ostatnim tygodniu w Irlandii też nie było źle i spędziliśmy dwa dni nad oceanem. Było bardzo upalnie, a bryza z oceanu nas orzeźwiała. Obżarłam się lodami i opiłam bezalkoholowym piwem. Było na prawdę bardzo przyjemnie. Uwielbiam chodzić po rozgrzanym piasku, moczyć stopy w wodzie, podziwiać biedne meduzy na brzegu i odpoczywać na plaży, zanurzając swoje myśli w biegnących jak stado koni falach. Prawdziwy raj. Gdyby w Irlandii przez całe lato była taka pogoda to plaże byłyby dosłownie magiczne, lazurowe takie właśnie jak ostatnio mieliśmy szanse zobaczyć. A Mój Ukochany Szymcio, jejciu.... zbierał mi muszelki i powiedział, że zrobi mi z nich naszyjnik <3 Kocham Go :)
Z tej właśnie okazjii stworzyłam wakacyjną pocztówkę, zapraszam, do oglądania








Myślę, że pocztówka przypominać będzie o tych upalnych dniach :) Moją kartkę zgłaszam na wyzwania:

Pomorze Craftuje>>>KLIK




Papelia>>>KLIK



A na sam koniec zapraszam Was do obejrzenia filmiku właśnie z tych dwóch pięknych dni. Troszkę długi, ale może wytrwacie :) Miejsce: Strandhill Beach , county Sligo Irlandia

Buziaczki Kochane :* Jutro do Was zajrze :)






36 komentarzy:

  1. Świetna karteczka Szymciu, będzie Wam przypominać te wyjątkowe chwile.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudeńko :)
    życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karta ,cudowne warstwy .Bardzo łanie dobrana kolorystyka i motywy wprowadzają w morskie klimaty .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna kartka.Morskie klimaty i super wykonana.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! :) Ta kartka jest perfekcyjna. Zakochałem się w niej! ♥ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu pisać po prostu rewelacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle tak i teraz jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy. Wspaniała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kartka, na pewno przypomni Wam te miłe chwile spędzone nad oceanem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna wakacyjna kartka, to prawda własny kraj dużo bardziej docenia się mieszkając poza nim. Cos o tym wiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. kartka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka! Pozdrawiam gorąco!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w wyzwaniu, kartka magiczna, ten malutki ster mnie tam zauroczył, całość śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka !!! Cieplutko pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Papelia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Iście wakacyjna karteczka i jakże fajnie skomponowana. Podobaja mi się tagi. Buziaki ślę i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam prace w morskich klimatach, przepięknie wyszła Ci ta pocztówka, no cudna jest!!
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna kartka! Obejrzałam cały film;) Wspaniale się bawiliście! Klimat Irlandii to cos dla mnie, ale lewostronny ruch... chyba bym się nie przyzwyczaiła;)
    Buziaczki Szymciu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem jak Ty to robisz, niby wszystkiego dużo, a wszystko do siebie tak pasuje? bardzo mi sie podoba pocztówka Szymciu :)
    lecę jeszcze raz obejrzeć film;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest pięknie cudowne... a Irlandia Wasza mi się marzy no:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauroczyla mnie ta kartka jest cudowna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna karteczka!!
    Fajny filmik z super wycieczki!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka cudna! Tyle warstw, świetne morskie motywy i kolorystyka! A filmik super! Piękne widoki i milo spędzony czas:) Przyjemnie się oglada:) Buziaczki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna praca, jest co podziwiać :) Szymcio jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szymeczko, ta karteczka mówi sama za siebie;)Piękna i pomysłowa;) Powodzenia w konkursach;) Pozdrawiam Cię ciepluyko;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szymciu, wspomnienia cudowne, filmik mnie rozmarzył...chce nad morzeeeeee. Zbiegające się fale w 4.55 min są przecudowne!.
    Cały czas miałam jednak wrażenie że jedziesz pod prąd :)))))))
    Karteczka wspominkowa w Twoim stylu. Pomyślałam sobie jak ją oglądałam, że jesteś chyba bardzo niespokojnym duchem o nad wyraz poukładanym wnętrzu... Czy to możliwe? :)
    I pięknie piszesz o Polsce. Wierz mi, nie wszyscy tak piszą. Znam wiele osób, które wyjechały i o swoim kraju mówią tylko źle. Jesteście wspaniali :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kartka rewelacyjna, a powiem ci wszędzie się wydaje lepiej tylko nie tam gdzie własnie jesteśmy:)) życie .....

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała morska karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniala pocztowka:)! pozdrawiam cieplo:)! DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  29. Pocztówka exta - mogłaś od ukochanego jeszcze wytargać jakąś muszelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kartka, wielowarstwowa tak jak lubię najbardziej:)) Poza tym piękny wpis:) Klimat kartki do niego nawiązuje..Dziękuję za udział w wyzwaniu PC i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)